woensdag 28 april 2010

España

Hola!

Bedankt voor alle lieve reacties!!

En er kan nog steeds meegedaan worden aan de giveaway.. Laat een reactie achter op dat bericht..

Ben nu heel druk op de refugio dus weinig tijd om te internetten en te reageren maar dat probeer ik goed te maken als ik terug ben...

Het is hier overdag 30 graden en dan is het nog niet eens mei... Ben heerlijk bruin en erg verbrand maar dat word vanzelf ook bruin.

Terwijl ik dit aan het typen ben zit ik in mn jurk met spaghettibandjes en op mn teenslippers.


Ga nu weer hangen want ik wil nog even naar het strand.. Blogze allemaal en ik hoop dat ik julie niet al te jaloers heb gemaak;)
En zoals ik al zei ga ik alles goed maken als ik weer terug ben ook ga ik dan de giveaway verloten!

Adios

4 opmerkingen:

  1. Oh wat lekker voor je joh, geniet er maar lekker van, want de verwachtingen voor hier worden er helaas niet beter op.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi,hoi,geniet ervan en tot gauw,ben zeer benieuwd naar je verhalen.

    gr van ons xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huh, dat wil ik ook, ben stiekum toch jaloers.
    Nou dan ga ik maar even onder de zonnebank, misschien krijg ik dan toch nog een kleurtje.
    Geniet ervan,
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo zonnevangertje, ik ga je zeker volgen! Op dat er maar mooie creatieve inspiratie volgt en wie weet wel de mooie give away ;-)
    Groetjes en veel succes met mooie blogs!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je reageert!!